Nu är jag igång!

Hej allihopa!

Ett ord från juristen såhär dagarna efter starten. Sedan jag började i tisdags har jag hunnit med en dag i Falun med Veronica och träffat hela kunder med deras respektive familjer, vilket naturligtvis var väldigt trevligt. Det bjöds även på en jättegod lunch i det superfina kontoret och jag hade inte kunnat få en bättre start.

Jag har även hunnit med att installera mig på det nya kontoret i Stockholm, vilket är fantastiskt fint och inspirerande. Imorgon bär det av till Falun igen!

Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!

Jessica 

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik i Vårgårda

Välkommen! Lycka till med jobbet!

2009-11-05 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0