På tåget i vanlig ordning!


Hej alla!

Nu sitter jag på tåget på väg från Falun till Stockholm och försöker få ner några rader medan det mobila bredbandet fortfarande håller. Det blir inget långt inlägg idag men ett livstecken från er hårt arbetande jurist får ni i alla fall!

Imorgon ska jag på kurs i myndigheternas behovsbedömning. Den ni! Äntligen får jag svar på hur man tänker på kommun och Försäkringskassa, min penna kommer att glöda hela dan och Veronica kommer att få höra min stormande recension så fort jag kliver ut genom dörrarna. Förhoppningsvis ger det mig ytterligare insikt i hur man ska reda ordning i det kaos som råder i dessa ärenden och kanske få lite rakare linjer och bedömningsnormer att rikta in mig på. Den som lever får se!

Ha det så bra så länge!



l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0