Malmö!

Hej alla!

Nu är jag i Malmö och hälsar på vår regionsansvarig för södra regionen, Mårten. Det är full fart med kundmöten och besök i skolor och annat. Jag älskar kundmöten och de här resorna, även om det är mycket jobb både inför och efter mötesdagarna, är en stor favorit i mitt arbete på VH assistans. Att få träffa kunderna ansikte mot ansikte och jobba tillsammans med regionsansvarige är fantastiskt givande och ger mig ny energi att tackla Försäkringskassan och kommunerna och ger mig även nya infallsvinklar på de juridiska bitarna.

Ikväll tog Mårten och jag oss ut på stan, närmare bestämt Swedbank Stadion, till O´Learys, för att titta på en inspelning av en fem år gammal match med Malmö FF. Det var tydligen jubileum idag för den här historiska matchen som jag, som inte ens vet hur många spelare som normalt är på plan samtidigt, självklart helt missat. Det var kul och mysigt men morgondagens möten kräver vår fulla uppmärksamhet så det blev tidig hemgång för att förbereda inför en fullspäckad dag innan jag sätter mig planet hem till Stockholm.

Ha det bra och håll värmen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0